Persian Papers in Conference
  1. آذر کفاش پور , بررسی جایگاه تروریسم در بازاریابی بین الملل , دومین کنفرانس بین المللی بازاریابی , تاریخ: ۱۳۷۸/۰۹/۱۰
  2. آذر کفاش پور , طراحی و تبیین ارکان موثر بر تعیین استراتژیهای ارائه خدمات الکترونیک در بستر دولت الکترونیک , اولین کنفرانس بین المللی شهر الکترونیک , تاریخ: ۱۳۷۸/۰۹/۰۹
  3. آذر کفاش پور , محمد رضا حسینی , زهرا ساقی , ابوالفضل صفایی , حسین فارسی زاده , بررسی نقش واسط تفاهم بر رابطه بین کیفیت خدمات و اعتماد , اولین همایش ملی بازاریابی فرصتها وچالشها , تاریخ: ۱۳۷۸/۰۹/۰۹
  4. آذر کفاش پور , فرایند بازاریابی سیاسی , سومین کنفرانس بین المللی بازاریابی , تاریخ: ۱۳۷۸/۰۹/۰۹
  5. آذر کفاش پور , مطالعه تطبیقی سیکل عمر محصولات شرکتهای بیمه دولتی ایران جهت تعیین استراتژیهای مناسب بازاریابی , اولین همایش بیمه، چالشها و فرصتها , تاریخ: ۱۳۷۸/۰۹/۰۹
  6. محمد رمضانی علوی , جعفر خوشبختی , محمد کشتی دار , آذر کفاش پور , بررسی تاثیر عناصر آمیخته بازاریابی بر موفقیت در جذب مخاطبین ورزشی بر اساس مدل اسپرت , اولین همایش تخصصی مدیریت ورزشی , تاریخ: ۱۳۷۸/۰۹/۰۹
  7. آذر کفاش پور , سمیه لگزیان , حسین جاودانی , ارزش برند وتصویر شرکت باتوجه به ارزش مشتری , چهارمین کنفرانس بین المللی برند , تاریخ: ۱۳۷۸/۰۹/۰۹
  8. آذر کفاش پور , بررسی وضعیت درجه بلوغ الکترونیکی سازمانهای ارائه دهنده خدمات دولتی الکترونیک در شهر مشهد , دومین همایش مدیریت شهری , تاریخ: ۱۳۷۸/۰۹/۰۹
  9. بهزاد حسن زاده کاشانی , علی نخچیان , آذر کفاش پور , ارزش ادراک شده از خدمات بانکی تلفن همراه و اثر آن بر وفاداری مشتریان , اولین کنفرانس خدمات ارزش افزوده تلفن همراه در ایران , تاریخ: ۱۳۷۸/۰۹/۰۹
  10. بهزاد حسن زاده کاشانی , آذر کفاش پور , مجتبی غرابی , الگوی رضایت مشتری در خدمات اینترنتی تلفن همراه , اولین کنفرانس خدمات ارزش افزوده تلفن همراه در ایران , تاریخ: ۱۳۷۸/۰۹/۰۹
  11. آذر کفاش پور , امیر کاریزنوعی , محمد رضا حسینی , سکینه عرب کوهسار , بررسی عوامل موثر بر جذب مشتریان وفادار در بازاریابی رابطه ای , اولین همایش ملی بازاریابی فرصتها وچالشها , تاریخ: ۱۳۷۸/۰۹/۰۹
  12. مهری اعتمادی فرد , آذر کفاش پور , تاثیر ارتباطات برند و کیفیت خدمات در ایجاد وفاداری برند به واسطه رضایت مشتری , اولین همایش ملی بازاریابی فرصتها وچالشها , تاریخ: ۱۳۷۸/۰۹/۰۹
  13. آذر کفاش پور , علیرضا حدادیان , محمد رضا حسینی , شیوا خالقی , تاثیر کیفیت خدمات و شرایط عاطفی کارکنان بر رضایت و وفاداری مشتریان بانک ملت , اولین همایش ملی بازاریابی فرصتها وچالشها , تاریخ: ۱۳۷۸/۰۹/۰۹
  14. فریبرز رحیم نیا , آذر کفاش پور , ملیحه پوررضا , ارائه مدلی برای بررسی تاثیر مشتری مداری، رقیب مداری، گرایش به نوآوری و هزینه گرایی بر قابلیتهای بازاریابی , دومین کنفرانس بین المللی مدیریت، کارآفرینی و توسعه اقتصادی , تاریخ: ۱۳۷۸/۰۹/۰۹
  15. آذر کفاش پور , mega marketing , اولین همایش ملی بازاریابی فرصتها وچالشها , تاریخ: ۱۳۷۸/۰۹/۰۹
  16. آذر کفاش پور , شیوا خالقی , سید محمد رضا حسینی مقدم , مظفر قربانیان , The Investigation of Mediating Role of Organizational learning in Relationship between Knowledge management and Organizational Performance in medium-sized and large-sized manufacturing companies of Mashhad industrial town , ششمین کنفرانس مدیریت دانش , تاریخ: ۱۳۷۸/۰۹/۰۹
  17. سمیه نوراللهی , آذر کفاش پور , علیرضا حدادیان , بررسی تاثیر قابلیت های بازاریابی بر عملکرد بازار به واسطه متغییر خلق ارزش برتر برای مشتری در صنایع غذایی شهرک صنعتی توس مشهد , دومین همایش ملی علوم مدیریت نوین , تاریخ: ۱۳۷۸/۰۹/۰۹
  18. آذر کفاش پور , محبوبه اسدزاده , مهسا جندقی , حس برند و برند سازی مذهبی , اولین همایش ملی بازاریابی فرصتها وچالشها , تاریخ: ۱۳۷۸/۰۹/۰۹
  19. آذر کفاش پور , سمیراء پور , بررسی وضعیت کیفیت خدمات و تعیین میزان رضایتمندی مشترکین شرکت توزیع برق استان خراسان رضوی , اولین همایش ملی بازاریابی فرصتها وچالشها , تاریخ: ۱۳۷۸/۰۹/۰۹
  20. آذر کفاش پور , آذین سیدی , محبوبه قانعی , کسب وفاداری مشتریان با بکارگیری مدیرت دانش در واحد بازاریابی شرکت های خدماتی بزرگ و متوسط مشهد , هفتمین کنفرانس ملی و اولین کنفرانس بین المللی مدیریت دانش , تاریخ: ۱۳۷۸/۰۹/۰۹
  21. مریم رمضانی , آذر کفاش پور , احمد زنده دل , بررسی عوامل موثربراستانداردهای اعتباربخشی دربیمارستانها , اولین همایش ملی پرستاری، روانشناسی، ارتقای سلامت و محیط زیست سالم , تاریخ: ۱۳۷۸/۰۹/۰۹
  22. مریم رمضانی , آذر کفاش پور , احمد زنده دل , تورج صادقی , تعیین معیارهای ارزیابی عملکرددرسازمانهای بهداشتی ودرمانی ازمنظراستانداردهای اعتباربخشی , اولین همایش ملی پرستاری، روانشناسی، ارتقای سلامت و محیط زیست سالم , تاریخ: ۱۳۷۸/۰۹/۰۹
  23. مریم رمضانی , آذر کفاش پور , احمد زنده دل , تورج صادقی , مروری براستانداردهای اعتباربخشی وراهکارهای اجرای موثر آن درایران , اولین همایش ملی پرستاری، روانشناسی، ارتقای سلامت و محیط زیست سالم , تاریخ: ۱۳۷۸/۰۹/۰۹
  24. آذر کفاش پور , مسعود منظمی برهانی , نسترن داودی , اکرم صدیقی , بررسی تاثیر مدیریت دانش و ابعاد ساختار سازمانی بر نوآوری سازمانی(مطالعه موردی: شهرداری مشهد مقدس) , کنفرانس بین المللی توسعه و تعالی کسب و کار , تاریخ: ۱۳۷۸/۰۹/۰۹
  25. آذر کفاش پور , مهشاد عرفانی خانقاهی , الهه شیعه زاده یزدی , رقابت پذیری در عصر جدید؛بررسی تطبیقی مدل ها ی الماس , سومین همایش ملی سالیانه علوم مدیریت نوین , تاریخ: ۱۳۷۸/۰۹/۰۹
  26. زینت حسین زاده , آذر کفاش پور , تورج صادقی , نقش فنون بازاریابی رابطه مند در اعتمادسازی مشتریان بیمه (دیدگاه مدیران نمایندگی های بیمه ایران در شهر مشهد) , همایش الکترونیکی پژوهش های نوین در علوم و فناوری , تاریخ: ۱۳۷۸/۰۹/۰۹
  27. آذر کفاش پور , امید شبان برون , ابراهیم رحیمی , بررسی تأثیر استراتژی رقابتی تمایز بر عملکرد با در نظر گرفتن نقش واسط بازارگرایی پیشگام , اولین همایش علمی پژوهشی یافته های نوین علوم مدیریت، کارآفرینی و آموزش ایران , تاریخ: ۱۳۷۸/۰۹/۰۹
  28. آذر کفاش پور , امید شبان برون , ابراهیم رحیمی , بررسی تأثیر استراتژی رقابتی رهبری هزینه بر عملکرد با در نظر گرفتن نقش واسط بازارگرایی پیشگام , اولین همایش علمی پژوهشی یافته های نوین علوم مدیریت، کارآفرینی و آموزش ایران , تاریخ: ۱۳۷۸/۰۹/۰۹
  29. مجتبی پورسلیمی , آذر کفاش پور , ایمان قربانی جاغرق , ندا السادات صانعی , بررسی نقش تعدیل گری دانش و شناخت بازارهای خارجی بر رابطه بین بسته بندی و استاندارد بین المللی محصولات شرکت های تولیدی مواد غذایی شهرک های صنعتی شهرستان مشهد بر عملکرد صادراتی , کنفرانس بین المللی ابزار وتکنیکهای مدیریت , تاریخ: ۱۳۷۸/۰۹/۰۹
  30. مجتبی پورسلیمی , آذر کفاش پور , ایمان قربانی جاغرق , بررسی تاثیر قیمت و کیفیت محصولات شرکت های تولیدی مواد غذایی شهرک های صنعتی شهرستان مشهد بر عملکرد صادراتی با توجه به نقش تعدیل گری دانش و شناخت بازارهای خارجی , کنفرانس بین المللی ابزار وتکنیکهای مدیریت , تاریخ: ۱۳۷۸/۰۹/۰۹
  31. محمدمهدی فراحی , آذر کفاش پور , محبوبه قانعی , فرزانه سلیمانی راد , تاثیر بازارگرایی داخلی بر ارزش پیشنهادی مشتری در شعب بانک های دولتی خصوصی شده شهر مشهد , کنفرانس بین المللی مدیریت و حسابداری , تاریخ: ۱۳۷۸/۰۹/۰۹
  32. محمدمهدی فراحی , آذر کفاش پور , فرزانه سلیمانی راد , محبوبه قانعی , شناسایی سیاست های جبران خدمات بازاریابان در صنعت بیمه , کنفرانس بین المللی مدیریت و حسابداری , تاریخ: ۱۳۷۸/۰۹/۰۹
  33. آذر کفاش پور , ندا شکوری , ریحانه هاشم زهی , بررسی وضعیت مدیریت دانش و ارتباط آن با اثر بخشی سازمانی(مورد مطالعه: شرکت برق منطقه ای خراسان , اولین همایش های بین المللی پژوهشهای نوین در مطالعات مدیریت , تاریخ: ۱۳۷۸/۰۹/۰۹
  34. آذر کفاش پور , ندا شکوری , ریحانه هاشم زهی , بررسی تاثیر سبک های رهبری تحولی و تبادلی بر خلق و تسهیم دانش , سومین کنفرانس بین المللی مدیریت و اقتصاد , تاریخ: ۱۳۷۸/۰۹/۰۹
  35. سمانه موسوی , آذر کفاش پور , علیرضا خوراکیان , بررسی تاثیر میانجی گری اعتماد به کارکنان در رابطه بین تصویر شرکت با وفاداری مشتری در نمایندگی های خدمات پس از فروش ایران خودرو شهر مشهد , International conference on modern approaches in humanities,management,economics and accountng , تاریخ: ۱۳۷۸/۰۹/۰۹
  36. آذر کفاش پور , فریبرز رحیم نیا , فاطمه فنائی جیزآباد , بررسی تأثیر رسانه های اجتماعی بر قصد خرید مشتریان , سومین همایش بین المللی مدیریت رسانه , تاریخ: ۱۳۷۸/۰۹/۰۹
  37. مرجان کریمی طرقبه , علیرضا حدادیان , آذر کفاش پور , بررسی اثر ابعاد ارزش ویژه برند مواد غذایی بر ترجیح برند با نقش واسط ریسک فیزیکی درک شده و ارزش درک شده برند (مورد مطالعه: مشتریان فست فودهای سطح شهر مشهد) , اولین همایش بین المللی پژوهش های نوین در مطالعات مدیریت (سال: 1395 ) , تاریخ: ۱۳۷۸/۰۹/۰۹
  38. ریا عیدان معیبد الجماس , محمدمهدی فراحی , آذر کفاش پور , بررسی تاثیر مطالبات شغلی بر فرسودگی شغلی وتعهد سازمانی در میان کارکنان سازمان آب عراق , دومین کنفرانس بین المللی تکنیکهای مدیریت و حسابداری , تاریخ: ۱۳۷۸/۰۹/۰۹
  39. ریا عیدان معیبد الجماس , محمدمهدی فراحی , آذر کفاش پور , بررسی تاثیرمنابع شغلی بر عملکرد فردی کارکنان سازمان آب عراق , دومین کنفرانس بین المللی تکنیکهای مدیریت و حسابداری , تاریخ: ۱۳۷۸/۰۹/۰۹
Papers in Conference
  1. Azar Kaffashpoor , بهزاد حسن‌نژاد کاشانی , Factors Affecting Customer Perceived Value of Insurance B-t-B Services and its Outcomes , اولین همایش بیمه، چالشها و فرصتها , 0000-00-00
Persian Papers in Journal

  1. احمد توکلی , آذر کفاش پور , حسین نیکو , بررسی تأثیر کیفیت خدمات درک‌شده بر وفاداری مشتری به واسطه‌ی تصویر ذهنی شرکت و رضایت مشتری با در نظر گرفتن نقش تعدیل‌گر هزینه ها‌ی جابجایی (مورد مطالعه: شعب بانک سینا در مشهد) , پژوهش های مدیریت راهبردی , دوره ( ۲۴ ) , تاریخ: ۱۳۹۶/۰۵, صفحه ۱۱-۲۲
  2. آذر کفاش پور , امیر شجاعیان , سیدمحسن علاقه بندی حسینی طوسی , بررسی تاثیر حمایت سازمانی ادراک شده بر رفتارهای شهروندی سازمانی با تاکید بر نقش میانجی رضایت شغلی , پژوهش پرستاری ایران , دوره ( ۱۲ ) , تاریخ: ۱۳۹۶/۰۲, صفحه ۲۳-۳۰
  3. آذر کفاش پور , سیدفاطمه قاسمپورگنجی , وحید بابازاده سرخان , تاثیر ادراک از بافت اخلاقی سازمان بر واکنش های شغلی با تاکید بر ارزش های کاری (مورد مطالعه: کارکنان خانم دانشگاه فردوسی مشهد) , مطالعات اجتماعی - روانشناختی زنان , دوره ( ۱۴ ) , تاریخ: ۱۳۹۵/۱۱, صفحه ۳۶-۴۷
  4. یاسر صفار , سیدمرتضی عظیم زاده , آذر کفاش پور , تحلیل عوامل موثر در شکل دهی تصویر برند ورزشکاران حرفه ای , مدیریت و توسعه ورزش , دوره ( ۴ ) , تاریخ: ۱۳۹۵/۰۸, صفحه ۸۵-۱۰۳
  5. آذر کفاش پور , سیدفاطمه قاسمپورگنجی , بررسی تاثیر ادراک از بافت اخلاقی سازمان بر واکنش های شغلی کارکنان خانم دانشگاه فردوسی مشهد: تاکید بر نقش میانجی حمایت سازمانی ادراک شده , زن و جامعه - جامعه شناسی زنان , دوره ( ۷ ) , تاریخ: ۱۳۹۵/۰۷, صفحه ۱-۱۸
  6. آذر کفاش پور , ندا شکوری , بررسی رابطه توانمندسازی روانشناختی و تعهد سازمانی در شرکت برق منطقه ای خراسان , رسالت مدیریت دولتی , دوره ( ۶ ) , تاریخ: ۱۳۹۴/۱۲, صفحه ۶۳-۷۲
  7. علیرضا رجبی پور میبدی , سعید مرتضوی , آذر کفاش پور , محمد لگزیان , شناخت محتوای انواع قراردادهای روان شناختی در بستر بازاریابی رابطه ای و تعیین حاکمیت آن‌ها , تحقیقات بازاریابی نوین , دوره ( ۲ ) , تاریخ: ۱۳۹۴/۰۶, صفحه ۸۷-۱۰۸
  8. آذر کفاش پور , ندا شکوری , شناخت وضعیت موجود منابع انسانی با تأکید بر الزامات توانمندسازی روانشناختی و شناسایی عوامل مؤثر بر توانمندسازی روانشناختی (مطالعه موردی:کارکنان شرکت برق منطقه‌ای خراسان) , رسالت مدیریت دولتی , دوره ( ۶ ) , تاریخ: ۱۳۹۴/۰۶, صفحه ۱۷-۳۱
  9. محمد لگزیان , آذر کفاش پور , یزدان منصوریان , محسن فرهادی نژاد , راهبردهای مدیریت اثربخش برای مدیران تازه کار در سازمان های دولتی ایران , چشم انداز مدیریت دولتی , دوره ( ۰ ) , تاریخ: ۱۳۹۴/۰۵, صفحه ۸۳-۱۰۲
  10. آذر کفاش پور , احمد اله یاری بوزنجانی , موسی ایزدی , اثر حمایتی دانشی ادراک شده سازمانی توسط پرستاران بر تسهیم دانش حرفه ای آنان ( مطالعه موردی) , مدیریت پرستاری , دوره ( ۴ ) , تاریخ: ۱۳۹۴/۰۴, صفحه ۴۹-۵۹
  11. آذر کفاش پور , عطا الله هرندی , سیده زهرا فاطمی , نقش ارزش برند مبتنی بر مشتری در تاثیر تبلیغات بر پاسخ مصرف کننده , کاوش های مدیریت بازرگانی , دوره ( ۶ ) , تاریخ: ۱۳۹۳/۱۲, صفحه ۱۳۷-۱۴۸
  12. محسن فرهادی نژاد , محمد لگزیان , آذر کفاش پور , یزدان منصوریان , مدیریت دولتی اثربخش در سازمان‌های ایرانی؛ نظریه‌پردازی داده‌بنیاد , مدیریت سازمان های دولتی , دوره ( ۳ ) , تاریخ: ۱۳۹۳/۱۱, صفحه ۵۵-۷۰
  13. مجتبی پورسلیمی , آذر کفاش پور , سیده صنم حسینی , بررسی تأثیر فروش گرایی و تخصص نیروی فروش بر عملکرد نیروی فروش با توجه به نقش واسط اعتماد مشتری (مطالعه موردی: نمایندگی های فروش خودروهای وارداتی در سطح شهر مشهد) , تحقیقات بازاریابی نوین , دوره ( ۶ ) , تاریخ: ۱۳۹۳/۱۱, صفحه ۵۵-۷۴
  14. فریبرز رحیم نیا , آذر کفاش پور , شیرین فیض محمدی , بررسی اثر تمایز و پرستیژ برند بروفاداری مشتری بواسطه هویت یابی مشتری با برند (مشتریان نمایندگیهای تویوتا) , تحقیقات بازاریابی نوین , دوره ( ۴ ) , تاریخ: ۱۳۹۳/۰۸, صفحه ۱-۱۶
  15. سیده نیره مصلحی , آذر کفاش پور , زهرا ناجی عظیمی , استفاده از مدل LRFM برای بخش بندی مشتریان براساس ارزش چرخه عمر آنها , پژوهش های مدیریت عمومی , دوره ( ۷ ) , تاریخ: ۱۳۹۳/۰۸, صفحه ۱۱۹-۱۴۰
  16. آذر کفاش پور , سیدمحمدرضا حسینی , زهرا ساقی , ابوالفضل صفائی موحد , حسین فارسی زاده , بررسی نقش واسط تفاهم بر رابطه بین کیفیت خدمات و اعتماد مسافران فرودگاه شهید هاشمی نژاد مشهد , تحقیقات بازاریابی نوین , دوره ( ۴ ) , تاریخ: ۱۳۹۳/۰۲, صفحه ۱۸۳-۲۰۶
  17. مصطفی مهرافروز , سعید مرتضوی , آذر کفاش پور , نقش تعدیل گری مهارت های فروش در تأثیر فروش گرایی و مشتری گرایی بر عملکرد نیروی فروش نمایندگی های شرکت بیمه , تحقیقات بازاریابی نوین , دوره ( ۹ ) , تاریخ: ۱۳۹۲/۰۶, صفحه ۸۵-۱۰۶
  18. لیلا محمودی , سید علیرضا داودی , تورج صادقی , آذر کفاش پور , فاطمه یوسف زاده , موضع یابی استراتژیک برند بانک صادرات از دیدگاه مشتریان حقوقی- واحدهای تولیدی خراسان جنوبی , مدیریت بازاریابی , دوره ( ۸ ) , تاریخ: ۱۳۹۲/۰۵, صفحه ۶۷-۹۲
  19. فریبرز رحیم نیا , آذر کفاش پور , ملیحه پوررضا , جهت گیری استراتژیک و قابلیت های بازاریابی , مطالعات مدیریت راهبردی , دوره ( ۳ ) , تاریخ: ۱۳۹۱/۱۲, صفحه ۱۴۵-۱۶۶
  20. آذر کفاش پور , سعید مرتضوی , سمیرا پور , تاثیر قراردادهای روانشناختی بر اعتماد و تعهد سازمانی پرستاران بیمارستان قائم(عج) در شهر مشهد , بیمارستان , دوره ( ۱۱ ) , تاریخ: ۱۳۹۱/۱۰, صفحه ۶۵-۷۳
  21. آذر کفاش پور , علی علیزاده زوارم , به کارگیری فرایند تحلیل سلسله مراتبی دلفی فازی FDAHP و تحلیل خوشه سلسله مراتبی HCA در مدل آر. اف. ام. RFM جهت تعیین ارزش دوره عمر مشتری , تحقیقات بازاریابی نوین , دوره ( ۳ ) , تاریخ: ۱۳۹۱/۰۹, صفحه ۵۱-۶۸
  22. آذر کفاش پور , احمد توکلی , علی علیزاده زوارم , بخش بندی مشتریان بر اساس ارزش دوره عمر آنها با استفاده از داده کاوی بر مبنای مدل آر. اف. ام. RFM , پژوهش های مدیریت عمومی , دوره ( ۵ ) , تاریخ: ۱۳۹۱/۰۳, صفحه ۶۳-۸۴
  23. آذر کفاش پور , سعید مرتضوی , صادق حسنی مقدم , کاربرد فلسفه بازاریابی اجتماعی در تمایل به اهدای داوطلبانه خون با استفاده از تئوری رفتار برنامه‌ریزی شده , خون , دوره ( ۹ ) , تاریخ: ۱۳۹۱/۰۱, صفحه ۲۷-۳۸
  24. آذر کفاش پور , فریبرز رحیم نیا , طاهره نبی زاده , ارزش درک شده و نگرش کاربران در راستای تبلیغات اینترنتی , تحقیقات بازاریابی نوین , دوره ( ۱ ) , تاریخ: ۱۳۹۰/۱۲, صفحه ۷۹-۹۸
  25. آذر کفاش پور , محمد حسین دهنوی , تاثیر فرهنگ بر تجارت الکترونیک , پژوهش و توسعه فناوری-دانش و فناوری , دوره ( ۲ ) , تاریخ: ۱۳۹۰/۰۶, صفحه ۱۱۰-۱۲۸
  26. آذر کفاش پور , سید رضا نیاکان , شناخت عوامل موثر و تعیین کننده درون سازمانی برای ایجاد یک نام و نشان تجاری برند ارزشمند , کاوش های مدیریت بازرگانی , دوره ( ۳ ) , تاریخ: ۱۳۹۰/۰۴, صفحه ۹۷-۱۱۷
  27. سعید مرتضوی , آذر کفاش پور , افتخارافاق ارجمندی نژاد , بررسی نقش واسط عرق ملّی بر قصد خریدار نسبت به مصرف کالای وارداتی , پژوهشنامه مدیریت اجرایی , دوره ( ۱۰ ) , تاریخ: ۱۳۸۹/۰۸, صفحه ۱۰۹-۱۳۴
  28. آذر کفاش پور , احمد زنده دل , رزیتا خواجه ای , تاثیر مدیریت کیفیت فراگیر بر عملکرد سازمانی به واسطة بازارمحوری , پژوهشنامه اقتصاد و کسب و کار-Journal of Economics and Business Research , دوره ( ۱ ) , تاریخ: ۱۳۸۹/۰۶, صفحه ۷۳-۸۸
  29. آذر کفاش پور , مهدی نجفی سیاهرودی , تاثیر تحقیقات بازاریابی بر عملکرد از طریق فرهنگ بازارگرایی در آژانسهای مسافرتی شهر مشهد , پژوهش نامه مدیریت تحول , دوره ( ۱ ) , تاریخ: ۱۳۸۸/۱۱, صفحه ۱۱۱-۱۳۲
  30. سعید مرتضوی , آذر کفاش پور , آرزو حبیبی راد , یاسر اسمان دره , بخش بندی بازار بانک های مشهد بر مبنای مزایای مورد انتظار مشتریان , دانش و توسعه , دوره ( ۱۶ ) , تاریخ: ۱۳۸۸/۱۱, صفحه ۱۲۶-۱۶۱
  31. آذر کفاش پور , بررسی درجه بلوغ الکترونیک و رابطه آن با سطوح خدمات الکترونیک , پژوهش و توسعه فناوری-دانش و فناوری , دوره ( ۱ ) , تاریخ: ۱۳۸۸/۰۶, صفحه ۶۹-۸۷
Papers in Journal

  1. Azar Kaffashpoor , Mahshid Gharibpoor , The relationship between workplace architecture and organizational creativity (Case study: knowledge-based companies) , EN , معماری و شهرسازی آرمان شهر , Volume ( 5 ) , 2016-11, Pages 105-114
  2. زهرا شفیعی زیدانلو , Azar Kaffashpoor , the effect of brand characteristics on the loyalty of customers of food brands in Mashhad city-The study of Shahsavand, Tabarok and Zoshk brands , EN , International Research Journal of Management Sciences , Volume ( 4 ) , 2016-4, Pages 173-179
  3. Abolfazl Akhondi , Azar Kaffashpoor , Investigating influence of trust on repurchasing by mediating role of customer satisfaction in online stores. , EN , Modern Applied Science , Volume ( 10 ) , 2016-4, Pages 126-135
  4. Alireza Rajabipoor Meybodi , Saeed Mortazavi , Azar Kaffashpoor , Mohammad Lagzian , Developه ی Developing a framework for studying and evaluating the kinds of psychological contracts inthe context of relationship marketing , EN , Iranian Journal of Management Studies , Volume ( 9 ) , 2016-1, Pages 43-61
  5. Azar Kaffashpoor , masoud monazzami borhani , Mohammad ali Nekahi , Marzieh khalili , The effect of store image and perceived risk on purchase center in Iran intention in Kian Hypermarket , EN , Asian Journal of Research in Marketing , Volume ( 4 ) , 2015-2, Pages 120-134
  6. Zinab Hosseinzadeh , Azar Kaffashpoor , Touraj Sadeghi , The Effect of Relationship Marketing Techniques on Trust, Satisfaction and Relational Commitment from Point of view of Iran Insurance Agencies Managers in Mashhad , EN , Advances in Environmental Biology , Volume ( 8 ) , 2014-11, Pages 1210-1218
  7. Akram Ramezani , Azar Kaffashpoor , Relationship Between Effective Factors of Customer Perception and Purchase Intention , EN , Arth Prabhand: A Journal of Economics and Management , Volume ( 3 ) , 2014-5, Pages 122-130
  8. Azar Kaffashpoor , Seyed Mohammad Reza Hosseini Moghadam Ghouchan Kohneh , shiva khaleghi , Jaber Hajitabar , The Investigation of Mediating Role of Organizational structure and Organizational learning in Relationship between Knowledge management and Organizational Performance , EN , Applied Mathematics in Engineering, Management and Technology , Volume ( 2 ) , 2014-2, Pages 194-205
  9. Azar Kaffashpoor , samane sadeghian , neda shakoori , Sara Kavoosi , The Impact of Job Stress on Turnover Intention Mediating role of Job Satisfaction and Affective Commitment; Case Study: Mashhad s Public Hospitals , EN , Applied Mathematics in Engineering, Management and Technology , Volume ( 2 ) , 2013-12, Pages 96-102
  10. Ali Azimi , Azar Kaffashpoor , Applying the Apriori Algorithm for Investigating the Associations Between Demographic Characteristics of Iranian Top 100 Enterprises and the Structure of Their Commercial Websites , EN , International Journal of Data Mining and Knowledge Management Process , Volume ( 3 ) , 2013-11, Pages 21-39
  11. samane sadeghian , Azar Kaffashpoor , Mohammad Lagzian , Assessing Impact of Organizational Culture and Organizational Structure on Organizational Effectiveness through Knowledge Management Case Study: Mashhad s Science and Technology Park , EN , International Journal of Management Sciences and Business , Volume ( 2 ) , 2013-9, Pages 24-31
  12. samane sadeghian , Azar Kaffashpoor , Mohammad Lagzian , The Impact of Organizational Culture, Organizational Structure and Knowledge Management on Organizational Effectiveness; Case Study: Mashhad's Science and Technology Park , EN , International Journal of Emerging Trends in Engineering and Development , Volume ( 6 ) , 2013-8, Pages 450-464
  13. Mehri Etemadifard , Azar Kaffashpoor , Ahmad Zendehdel , The Effect of Brand Communication and Service Quality in the Creation of Brand Loyalty through Brand Trust (Case Study: Samsung's Representatives Company in Mashhad City) , EN , International Journal of Advanced Studies in Humanities and Social Science , Volume ( 1 ) , 2013-8, Pages 1067-1077
  14. Azar Kaffashpoor , neda shakoori , samane sadeghian , Linking organizational culture, structure, Leadership Style, strategy, and organizational effectiveness: Mediating role of knowledge management , EN , Advanced Research in Economic and Management Sciences , Volume ( 10 ) , 2013-7, Pages 158-172
  15. masoome arabshahi , Mohammad Lagzian , Fariborz Rahimnia , Azar Kaffashpoor , An empirical investigation on relationship between organizational intelligence and faculty members knowledge sharing behaviors , EN , Management Science Letters , Volume ( 2013 ) , 2013-7, Pages 2815-2822
  16. Golnaz Azhdary , Azar Kaffashpoor , The role of information technology in knowledge , EN , Research Journal of Business Management and Accounting , Volume ( 2 ) , 2013-7, Pages 121-129
  17. Mohammad Lagzian , Azar Kaffashpoor , Yazdan Mansourian , mohsen farhadinejad , Spiritual competencies of managers: The study of forgiveness at organization in the light of Islamic teachings , EN , International Research Journal of Applied and Basic Sciences , Volume ( 5 ) , 2013-5, Pages 587-593
  18. Azar Kaffashpoor , Seyed Mohammad Reza Hosseini Moghadam Ghouchan Kohneh , M. M. Borhani , S. Sabaghian , A study on mediating role of organizational learning on relationship between market orientation and organizational performance , EN , Management Science Letters , Volume ( 3 ) , 2013-4, Pages 1967-1976
  19. Azar Kaffashpoor , Amir Kariznoee , Seyed Mohammad Reza Hosseini Moghadam Ghouchan Kohneh , mohammad taghi sargazi , Recognizing influencing factors on students leadership trait potential , EN , Management Science Letters , Volume ( 3 ) , 2013-4, Pages 1427-1432
  20. masoome arabshahi , Mohammad Lagzian , Fariborz Rahimnia , Azar Kaffashpoor , The impact of emotional intelligence on faculty members knowledge sharing behaviors , EN , Management Science Letters , Volume ( 2013 ) , 2013-3, Pages 2963-2970
  21. Azar Kaffashpoor , نازنین نیکانلو , Ahmad Zendehdel , Impact of Using Marketing Strategies on Performance through Supply Chain Performance in Insurance Industry , EN , International Journal of Advanced Studies in Humanities and Social Science , Volume ( 1 ) , 2013-1, Pages 392-400
  22. Azar Kaffashpoor , سروش سپهر , Measuring the Ethnocentric Tendencies of Iranian Consumers: An Assessment of Validity and Reliability of the CETSCALE , EN , Journal of International Consumer Marketing , Volume ( 24 ) , 2012-10, Pages 263-274
  23. Mojtaba Ghorabi , Azar Kaffashpoor , Behzad Hassannezhad Kashani , Identification of Customers’ Satisfaction Attributes in Offset Printing Industry , EN , Interdisciplinary Journal of Contemporary Research in Business , Volume ( 4 ) , 2012-10, Pages 468-477
  24. Azar Kaffashpoor , Tahereh Nabizadeh , Z. GharibTarzeh , Investigating the Effects of Perceived Value on Users View toward Internet , EN , Journal of Basic and Applied Scientific Research , Volume ( 2 ) , 2012-4, Pages 4587-4598