1. آذر کفاش پور , بررسی جایگاه تروریسم در بازاریابی بین الملل , دومین کنفرانس بین المللی بازاریابی , تاریخ: ۱۳۷۸/۰۹/۱۰
  2. آذر کفاش پور , طراحی و تبیین ارکان موثر بر تعیین استراتژیهای ارائه خدمات الکترونیک در بستر دولت الکترونیک , اولین کنفرانس بین المللی شهر الکترونیک , تاریخ: ۱۳۷۸/۰۹/۰۹
  3. آذر کفاش پور , فرایند بازاریابی سیاسی , سومین کنفرانس بین المللی بازاریابی , تاریخ: ۱۳۷۸/۰۹/۰۹
  4. آذر کفاش پور , بررسی وضعیت درجه بلوغ الکترونیکی سازمانهای ارائه دهنده خدمات دولتی الکترونیک در شهر مشهد , دومین همایش مدیریت شهری , تاریخ: ۱۳۷۸/۰۹/۰۹
  5. آذر کفاش پور , مطالعه تطبیقی سیکل عمر محصولات شرکتهای بیمه دولتی ایران جهت تعیین استراتژیهای مناسب بازاریابی , اولین همایش بیمه، چالشها و فرصتها , تاریخ: ۱۳۷۸/۰۹/۰۹
  6. محمد رمضانی علوی , جعفر خوشبختی , محمد کشتی دار , آذر کفاش پور , بررسی تاثیر عناصر آمیخته بازاریابی بر موفقیت در جذب مخاطبین ورزشی بر اساس مدل اسپرت , اولین همایش تخصصی مدیریت ورزشی , تاریخ: ۱۳۷۸/۰۹/۰۹
  7. آذر کفاش پور , سمیه لگزیان , حسین جاودانی , ارزش برند وتصویر شرکت باتوجه به ارزش مشتری , چهارمین کنفرانس بین المللی برند , تاریخ: ۱۳۷۸/۰۹/۰۹
  8. آذر کفاش پور , امیر کاریزنوعی , محمد رضا حسینی , سکینه عرب کوهسار , بررسی عوامل موثر بر جذب مشتریان وفادار در بازاریابی رابطه ای , اولین همایش ملی بازاریابی فرصتها وچالشها , تاریخ: ۱۳۷۸/۰۹/۰۹
  9. مهری اعتمادی فرد , آذر کفاش پور , تاثیر ارتباطات برند و کیفیت خدمات در ایجاد وفاداری برند به واسطه رضایت مشتری , اولین همایش ملی بازاریابی فرصتها وچالشها , تاریخ: ۱۳۷۸/۰۹/۰۹
  10. آذر کفاش پور , محمد رضا حسینی , زهرا ساقی , ابوالفضل صفایی , حسین فارسی زاده , بررسی نقش واسط تفاهم بر رابطه بین کیفیت خدمات و اعتماد , اولین همایش ملی بازاریابی فرصتها وچالشها , تاریخ: ۱۳۷۸/۰۹/۰۹
  11. آذر کفاش پور , علیرضا حدادیان , محمد رضا حسینی , شیوا خالقی , تاثیر کیفیت خدمات و شرایط عاطفی کارکنان بر رضایت و وفاداری مشتریان بانک ملت , اولین همایش ملی بازاریابی فرصتها وچالشها , تاریخ: ۱۳۷۸/۰۹/۰۹
  12. بهزاد حسن زاده کاشانی , علی نخچیان , آذر کفاش پور , ارزش ادراک شده از خدمات بانکی تلفن همراه و اثر آن بر وفاداری مشتریان , اولین کنفرانس خدمات ارزش افزوده تلفن همراه در ایران , تاریخ: ۱۳۷۸/۰۹/۰۹
  13. بهزاد حسن زاده کاشانی , آذر کفاش پور , مجتبی غرابی , الگوی رضایت مشتری در خدمات اینترنتی تلفن همراه , اولین کنفرانس خدمات ارزش افزوده تلفن همراه در ایران , تاریخ: ۱۳۷۸/۰۹/۰۹
  14. فریبرز رحیم نیا , آذر کفاش پور , ملیحه پوررضا , ارائه مدلی برای بررسی تاثیر مشتری مداری، رقیب مداری، گرایش به نوآوری و هزینه گرایی بر قابلیتهای بازاریابی , دومین کنفرانس بین المللی مدیریت، کارآفرینی و توسعه اقتصادی , تاریخ: ۱۳۷۸/۰۹/۰۹
  15. آذر کفاش پور , mega marketing , اولین همایش ملی بازاریابی فرصتها وچالشها , تاریخ: ۱۳۷۸/۰۹/۰۹
  16. آذر کفاش پور , شیوا خالقی , سید محمد رضا حسینی مقدم , مظفر قربانیان , The Investigation of Mediating Role of Organizational learning in Relationship between Knowledge management and Organizational Performance in medium-sized and large-sized manufacturing companies of Mashhad industrial town , ششمین کنفرانس مدیریت دانش , تاریخ: ۱۳۷۸/۰۹/۰۹
  17. آذر کفاش پور , محبوبه اسدزاده , مهسا جندقی , حس برند و برند سازی مذهبی , اولین همایش ملی بازاریابی فرصتها وچالشها , تاریخ: ۱۳۷۸/۰۹/۰۹
  18. آذر کفاش پور , ندا شکوری , ریحانه هاشم زهی , بررسی تاثیر سبک های رهبری تحولی و تبادلی بر خلق و تسهیم دانش , سومین کنفرانس بین المللی مدیریت و اقتصاد , تاریخ: ۱۳۷۸/۰۹/۰۹
  19. سمیه نوراللهی , آذر کفاش پور , علیرضا حدادیان , بررسی تاثیر قابلیت های بازاریابی بر عملکرد بازار به واسطه متغییر خلق ارزش برتر برای مشتری در صنایع غذایی شهرک صنعتی توس مشهد , دومین همایش ملی علوم مدیریت نوین , تاریخ: ۱۳۷۸/۰۹/۰۹
  20. آذر کفاش پور , سمیراء پور , بررسی وضعیت کیفیت خدمات و تعیین میزان رضایتمندی مشترکین شرکت توزیع برق استان خراسان رضوی , اولین همایش ملی بازاریابی فرصتها وچالشها , تاریخ: ۱۳۷۸/۰۹/۰۹
  21. آذر کفاش پور , آذین سیدی , محبوبه قانعی , کسب وفاداری مشتریان با بکارگیری مدیرت دانش در واحد بازاریابی شرکت های خدماتی بزرگ و متوسط مشهد , هفتمین کنفرانس ملی و اولین کنفرانس بین المللی مدیریت دانش , تاریخ: ۱۳۷۸/۰۹/۰۹
  22. مریم رمضانی , آذر کفاش پور , احمد زنده دل , بررسی عوامل موثربراستانداردهای اعتباربخشی دربیمارستانها , اولین همایش ملی پرستاری، روانشناسی، ارتقای سلامت و محیط زیست سالم , تاریخ: ۱۳۷۸/۰۹/۰۹
  23. مریم رمضانی , آذر کفاش پور , احمد زنده دل , تورج صادقی , تعیین معیارهای ارزیابی عملکرددرسازمانهای بهداشتی ودرمانی ازمنظراستانداردهای اعتباربخشی , اولین همایش ملی پرستاری، روانشناسی، ارتقای سلامت و محیط زیست سالم , تاریخ: ۱۳۷۸/۰۹/۰۹
  24. مریم رمضانی , آذر کفاش پور , احمد زنده دل , تورج صادقی , مروری براستانداردهای اعتباربخشی وراهکارهای اجرای موثر آن درایران , اولین همایش ملی پرستاری، روانشناسی، ارتقای سلامت و محیط زیست سالم , تاریخ: ۱۳۷۸/۰۹/۰۹
  25. آذر کفاش پور , مسعود منظمی برهانی , نسترن داودی , اکرم صدیقی , بررسی تاثیر مدیریت دانش و ابعاد ساختار سازمانی بر نوآوری سازمانی(مطالعه موردی: شهرداری مشهد مقدس) , کنفرانس بین المللی توسعه و تعالی کسب و کار , تاریخ: ۱۳۷۸/۰۹/۰۹
  26. آذر کفاش پور , مهشاد عرفانی خانقاهی , الهه شیعه زاده یزدی , رقابت پذیری در عصر جدید؛بررسی تطبیقی مدل ها ی الماس , سومین همایش ملی سالیانه علوم مدیریت نوین , تاریخ: ۱۳۷۸/۰۹/۰۹
  27. زینت حسین زاده , آذر کفاش پور , تورج صادقی , نقش فنون بازاریابی رابطه مند در اعتمادسازی مشتریان بیمه (دیدگاه مدیران نمایندگی های بیمه ایران در شهر مشهد) , همایش الکترونیکی پژوهش های نوین در علوم و فناوری , تاریخ: ۱۳۷۸/۰۹/۰۹
  28. آذر کفاش پور , امید شبان برون , ابراهیم رحیمی , بررسی تأثیر استراتژی رقابتی تمایز بر عملکرد با در نظر گرفتن نقش واسط بازارگرایی پیشگام , اولین همایش علمی پژوهشی یافته های نوین علوم مدیریت، کارآفرینی و آموزش ایران , تاریخ: ۱۳۷۸/۰۹/۰۹
  29. آذر کفاش پور , امید شبان برون , ابراهیم رحیمی , بررسی تأثیر استراتژی رقابتی رهبری هزینه بر عملکرد با در نظر گرفتن نقش واسط بازارگرایی پیشگام , اولین همایش علمی پژوهشی یافته های نوین علوم مدیریت، کارآفرینی و آموزش ایران , تاریخ: ۱۳۷۸/۰۹/۰۹
  30. مجتبی پورسلیمی , آذر کفاش پور , ایمان قربانی جاغرق , ندا السادات صانعی , بررسی نقش تعدیل گری دانش و شناخت بازارهای خارجی بر رابطه بین بسته بندی و استاندارد بین المللی محصولات شرکت های تولیدی مواد غذایی شهرک های صنعتی شهرستان مشهد بر عملکرد صادراتی , کنفرانس بین المللی ابزار وتکنیکهای مدیریت , تاریخ: ۱۳۷۸/۰۹/۰۹
  31. مجتبی پورسلیمی , آذر کفاش پور , ایمان قربانی جاغرق , بررسی تاثیر قیمت و کیفیت محصولات شرکت های تولیدی مواد غذایی شهرک های صنعتی شهرستان مشهد بر عملکرد صادراتی با توجه به نقش تعدیل گری دانش و شناخت بازارهای خارجی , کنفرانس بین المللی ابزار وتکنیکهای مدیریت , تاریخ: ۱۳۷۸/۰۹/۰۹
  32. محمدمهدی فراحی , آذر کفاش پور , محبوبه قانعی , فرزانه سلیمانی راد , تاثیر بازارگرایی داخلی بر ارزش پیشنهادی مشتری در شعب بانک های دولتی خصوصی شده شهر مشهد , کنفرانس بین المللی مدیریت و حسابداری , تاریخ: ۱۳۷۸/۰۹/۰۹
  33. محمدمهدی فراحی , آذر کفاش پور , فرزانه سلیمانی راد , محبوبه قانعی , شناسایی سیاست های جبران خدمات بازاریابان در صنعت بیمه , کنفرانس بین المللی مدیریت و حسابداری , تاریخ: ۱۳۷۸/۰۹/۰۹
  34. آذر کفاش پور , ندا شکوری , ریحانه هاشم زهی , بررسی وضعیت مدیریت دانش و ارتباط آن با اثر بخشی سازمانی(مورد مطالعه: شرکت برق منطقه ای خراسان , اولین همایش های بین المللی پژوهشهای نوین در مطالعات مدیریت , تاریخ: ۱۳۷۸/۰۹/۰۹
  35. سمانه موسوی , آذر کفاش پور , علیرضا خوراکیان , بررسی تاثیر میانجی گری اعتماد به کارکنان در رابطه بین تصویر شرکت با وفاداری مشتری در نمایندگی های خدمات پس از فروش ایران خودرو شهر مشهد , International conference on modern approaches in humanities,management,economics and accountng , تاریخ: ۱۳۷۸/۰۹/۰۹
  36. آذر کفاش پور , فریبرز رحیم نیا , فاطمه فنائی جیزآباد , بررسی تأثیر رسانه های اجتماعی بر قصد خرید مشتریان , سومین همایش بین المللی مدیریت رسانه , تاریخ: ۱۳۷۸/۰۹/۰۹
  37. مرجان کریمی طرقبه , علیرضا حدادیان , آذر کفاش پور , بررسی اثر ابعاد ارزش ویژه برند مواد غذایی بر ترجیح برند با نقش واسط ریسک فیزیکی درک شده و ارزش درک شده برند (مورد مطالعه: مشتریان فست فودهای سطح شهر مشهد) , اولین همایش بین المللی پژوهش های نوین در مطالعات مدیریت (سال: 1395 ) , تاریخ: ۱۳۷۸/۰۹/۰۹
  38. ریا عیدان معیبد الجماس , محمدمهدی فراحی , آذر کفاش پور , بررسی تاثیر مطالبات شغلی بر فرسودگی شغلی وتعهد سازمانی در میان کارکنان سازمان آب عراق , دومین کنفرانس بین المللی تکنیکهای مدیریت و حسابداری , تاریخ: ۱۳۷۸/۰۹/۰۹
  39. ریا عیدان معیبد الجماس , محمدمهدی فراحی , آذر کفاش پور , بررسی تاثیرمنابع شغلی بر عملکرد فردی کارکنان سازمان آب عراق , دومین کنفرانس بین المللی تکنیکهای مدیریت و حسابداری , تاریخ: ۱۳۷۸/۰۹/۰۹